oh baby

Förlåt för den sjukt äckligt dåliga uppdateringen här.  Jag har faktiskt haft en himla massa för mig och helt enkelt inte orkar lägga tid på att skriva.

Men för er som vill veta hade jag en grym helg med min Alexandra och har bokat en resa till henne nästa helg. Myspys.
Ni kanske också vill veta att jag började plugget igår. Jag läser en kurs som heter bilddidaktik. Efter första dagen så kan jag säga att det verkar lovande. Det första läraren sa var ungefär: "nu ska ni inte tro att denna kursen kräver att ni målar "vackert" utan att ni får prova på och uttforska och framförallt inspireras till ert arbete på skolan" YES! Jag älskar att måla. Men jag hatar att måla fint. Inte min grej. IDag ska jag ut å teckna natur och sätta ihop ett kollage. Sen ska jag redovisa det för mina klasskamrater. Fattar ni? Jag ska visa upp mina alster för hela klassen. Haha. Det är så pinsamt att det är befriande liksom.

Sen kan jag passa på att säga att min älskade Myzlee fortfarande är borta. Jag försöker att inte tänka på vart hon är å vad som har hänt. Det är ingen idé. Så med detta sagt så släpper vi det och här kommer en scen från en av de bästa filmerna i universum.

Dirty dancing såklart!!



Jag vet att inget slår finaldansen när han lyfter upp henne, men den här är ockå sen favorit.

Kommentarer
Postat av: alexandra

hoppas verkligen han kommer hem snart! Utekatter kan ju faktiskt vara borta ett par veckor...så vi får hoppa han bara är på upptäcktsfärd.

Tack för en underbar lördag! och jag längtar till nästa helg=D Puss!

2009-09-02 @ 17:56:04
Postat av: Bella

O han dog i natt, hemskt! :'(

2009-09-15 @ 07:50:12
URL: http://bellaaadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0