tjingalong

Sitter i mörkret och pluggar! Har faktiskt riktigt mycket att göra den här kursen. Fattar inte hur jag ska hinna klart med allt. Så mycket bildarbete som ska monteras å göras färdigt! Samtidigt som man har skriftliga rapporter OCH fältstudie som ska planeras (och genomföras såklart)! Fast det är ju roliga saker ändå så jag klagar inte;)

Imorgon ska jag och Jonas åka bil. Till karlstad! Tjoho! Alex, Peter, here we come! Ska bli superskoj. Ska nog packa lite ikväll så det inte blir så bråttom imorgon. Har möte å grejer på dagen!

Btw; imorgon är det löning! Kan det bli mycket bättre?

Kommentarer
Postat av: alexandra

hej vännen! Tack för en supertrevlig helg med dig och jonas! Det får vi göra om!=) Jag och peter får komma och våldgästa er någon helg framöver ler puss!!

2009-09-27 @ 14:09:54
Postat av: alexandra

Hoppas ni får det toppen i sthlm! =) Superkul för er! Puss!

2009-10-10 @ 10:15:22
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: alexandra

Nu tycker jag att du får slänga in ett inlägg=P I brist på inspiration så kan du ju vara med i min utmaning och slänga in den i ett inlägg här=P Puss!

2009-10-20 @ 21:33:53
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0