puss

Igår var jag i skolan hela dagen å sen åkte jag till jobbet där vi hade inventering. Men tidningen hann jag läsa ialla fall och jag blev lite ledsen när jag läste om Patrick Swayze. Jag har alltid blivit ledsen när jag sett bilderna på honom när han tynat bort men ändå har man tänkt att han ska bli frisk. Sorgligt är det ialla fall. Kommer nog gråta nästa gång jag ser dirty dancing. Kommer nog dröja ett tag dock innan jag vågar se den igen.



Över till något roligare: IDag är jag ledig så jag ska hem till Brorsan å träffa honom och mamma. Det var jättelängesedan jag träffade lilla mamma. Blir supermysigt=) Så nu måste jag visst skynda mig lite.

Över och ut

Kommentarer
Postat av: alexandra

Mysig dag med familjen!=D Skönt att vara ledig, jag är med ledig idag hehe- skönt skönt! Ja, jag blev också lite ledsen när jag lästa att han var död...=( sist jag läste om honom så verkade han gått upp i vikt och kanske var på bättringsvägen, men nej då...Nej, vi får sörja allas våran dirty dance stjärna ett tag! =(



Puss!

2009-09-16 @ 13:00:44
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: Adam

Ja alltid trevligt att träffa familjen fast det inte blir så ofta tyvärr fast vi bara bor 6 mil ifrån varandra. Sorligt det med Swayze =( dock slipper han lida nu. Ha en bra dag!

2009-09-16 @ 13:16:14
URL: http://modeseglaren.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja du, det är mon favorit också. Så jäkla snygg. Trist.

2009-10-26 @ 15:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0