kakel spektakel

Idag har kakelmannen varit här och kalkat i köket. Alltid lika pinsamt när de inte ringer och förvarnar utan ringer på dörren tidigt på förmiddagen och man kommer nyvaken och öppnar haha. That´s me! Har man sovmorgon så har man! Men inte blev han klar idag heller. Dom började riva det gamla kaklet igår och de blir klara imorgon. Fatta att det ska behöva ta tre dagar...

Idag har jag tecknat lite. Kanske kan ta någon bild på det jag skissat så att ni kan få er ett gott skratt.

I eftermiddag ska jag in till stan och ta en fika med Rebecca. Var ett tag sedan vi sågs så det ska bli så mysigt så. Ska inte åka in förrän vid fem så jag har ett par timmar på mig att slappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0