I feel it in my fingers

I feel it in my toes... -Ja, den härliga låten gillar visst mina nya grannar. Jag gör det dock inte.

Hade en underbar helg i Karlstad hos min lilla Alexandra. Tea-time har fått en ny innebörd;) hihi. Vi drack en hel del te. Myste i det fina vädret, kollade på stan, drack vin, dansade å tjötade en himla massa. När det är dags att säga hej då vid tåget brukar man ju bli lite tårögd ändå, men inte den här gången! För jag vet att om två veckor ska jag tillbaka! Då tar jag med min Jonas också så ska jag, Jonas, Alex å hennes kille Peter ha skoj. Blir nog minst lika kul som den här helgen har vart. Tack för en trevlig helg hjärtat!

Nu ska jag plugga. Har rätt mkt skola nu. Ganska segt. Ganska tråkiga föreläsningar för att vara bild. Inte så som man kanske trodde att de skulle vara. Men lektionerna är kul=)

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, fin blogg :)

följa varandras bloggar med bloglovin? :)

2009-09-15 @ 17:38:44
URL: http://rosaapantern.blogg.se/
Postat av: Cocoon

Vilken fin blogg :)

2009-09-15 @ 22:31:35
URL: http://cocoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0