skön start på veckan

Ikväll ska det firas! Jag och Jonas ska äta god middag här hemma och dela en flaska vin! Vi firar att Jonas ska sluta jobba (för att börja plugga) till jul, att vi kommer få en grym start på det kommande året och att vi har det så jäkla bra tillsammans! Det kan låta som skryt, men det är bara jag som är lycklig. Alla har vi våra såna stunder då livet känns helt perfekt. Förr kunde jag vara avundsjuk emellanåt på andras liv. Vissa för att de verkar ha så coolt socialt liv, andra för att de är så jäkla snygga o.s.v. Tror att de flesta känner igen sig i det! Men man måste unna sig att känna att ens eget liv är underbart. Säkerligen finns det folk som ser på dig och ditt liv och önskar att de hade något som du har! Jag är aldrig avundsjuk längre. Jag kan se på vänners liv och känna lycka för dem när de har det bra. Jag tror det är lättare att glädjas åt andra när man själv är lycklig. Nu känner jag att det här inlägget svävade iväg litegrann hehe. Kan det vara julpyntet här hemma som bidrar till mitt goda humör tro?

Vårat juleljus bidrog förresten med att sota ner vår nya, vita matta när jag skulle blåsa ut det. En fin svart fläck blev det. Men hellre det än att den fattade eld som jag först trodde den skulle göra=)


Kommentarer
Postat av: alexandra

ja eller hur är det!=) med skina och senap på- mums! ost är också ett måste hihi. Älskar all mat, nästan, som hör julen till hihi



hoppas allt är bra med dig annar och att plugget går fint? Kul att jonas ska plugga, att han hittat något som lockar honom=)



Kramar i mängder!

2009-12-03 @ 17:32:47
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: Antonia

Så fint du skriver vännen. Du har verkligen ett jättefint hjärta<3 ! Jag känner mig glad för din skull, och du och Jonas är så himla fina tillsammans:) Längtar tills vi ses, snart!



Massa söndagspussar.

2009-12-06 @ 15:16:39
Postat av: Malle - Hockeyfru

hihi lustigt, de är snygga tapeter;D

åh de är absolut nåt att skåla för! va härligt!

2009-12-12 @ 11:59:13
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: alexandra

hihi ja det kanske vore ngt. Men det är egentligen inte frosten som är jobbig (än så länge hehe), utan skrapan. Den tar inte så mycket så det tar så lång tid. Måste köpa en ny sån=)

2009-12-17 @ 19:43:49
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: alexandra

Har du slutat blogga? eller har du bara uppehåll?=) kram

2010-01-20 @ 12:17:23
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0