längtan

Nu är det snart första advent och man ska börja julpynta hemma. Skitmysigt! Men ändå går jag och drömmer om sommaren. Oftast brukar ju sommaren vara en besvikelse som regnar bort men ett par ljuvliga dagar och kvällar blir det allt. Den här sommaren hade en hel del guldglimtar! En anledning till att jag föredrar sommaren framför vintern är att jag känner mig så instängd på vintern. Tycker inte att det finns så mycket att göra.


En bild från vår badstrand. Kvällsdopp med en kompis istället för att festa.

 

Kolla på raggarbilar en ljummen kväll

 

Liseberg=)

 

aja, nu släpper jag det här! Man kan ju faktiskt gå på liseberg på vintern också...

Nu ska jag släpa fram julpyntet! Hoppas att jag kan hitta Morris julgran också.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har julpyntat lite idag faktiskt, dock skippar jag julgranen.. Har en grabb på 1 ½ år, och det känns som att han bara skulle vara och slita i den, haha.

2009-11-26 @ 23:53:41
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: jennie

vill du tjäna pengar på din blogg gå då in på min blogg och se hur du gör

2009-11-27 @ 10:23:18
URL: http://sandrasmamma.bubbleroom.se/
Postat av: Anonym

Vackert<3..jag föredrar också sommaren måste jag säga. Men efter att ha sett Twilight så börjar man faktiskt uppskatta lite mörker också. Det har sin tjusning;), och adventspysslet gör ju halva vintern. Eller kanske t om nästan hela!



Hoppas det går bra på jobbet för dig idag och att du får en rolig kväll. Kram kram Antonia i Örebro

2009-11-28 @ 13:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0