första advent= julpynt!

Kom precis hem från en fika med min going Alexandra. Mysig men ganska kort fika hihi. Vi skulle nog kunnat dryga ut den med massa tjöt om det inte vore för att hon skulle med bussen hem till Karlstad igen!

Vad har hänt annars i helgen då? Jo, jobb, shopping, utgång och julpynt! Har vart en toppenhelg om jag får säga det själv. Vi har fått det riktigt mysigt i köket nu också. Det är i såna här stunder som jag njuter extra mycket av att dela mitt liv med någon. Ikväll ska vi inviga våra julglas med julmust och till det ska vi äta julvört med ost. Mums säger jag!

Här hemma dricker vi bara apotekarnes julmust! Enligt Jonas så är det den som smakar "som den ska". Själv vet jag inte om det spelar någon roll för mig vilken julmust det är. Alla smakar väl typ likadant? Sålänge det inte är light såklart!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0