trying to recall

En sån där mysig låt, som liksom har fastnat i mitt huvud. Kommer ihåg när den spelades på melodifestivalen. "ah, va la bra för å va lärare" var väl enda komentaren jag la. Men det är roligt ändå, hur det kan poppa upp en sån låt från en lärare. Jag menar, det måste ju finnas hur mkt talang som helst ute på våra skolor, bondgårdar och resturangkök... Fast det är nog inte alla som får det tilfället som Marie fick (rättare sagt; tog tillvara på, man får inget här i världen).


And you said: I think I know how you're feeling And
I replied: I don't think so at all
And then we wouldn't be here
A reuniting cup of coffee, trying to recall

I know God
What have we done to each other and tell me, dear
Where did we go wrong?
And did we grow apart
Or did we just not grow together?
Living our dreams

When you're sleeping on the couch
When love becomes sacrificing
Then I'm not sure it's gonna be
You and me, anymore

And it's time
Tell me what you are thinking and guide me
Where do we go from here?
Do our ways converge
Or do they seperate to nowhere?
Destination unknown

When you're sleeping on the couch
When love becomes sacrificing
Then I'm not sure it's gonna be
You and me, anymore

Den låten skrev hon när hon studerade till lärare. Hmm...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, nu är det din tur att skriva en låt, min vän! =) Hur har det gått för dig? Gick du till vårdcentralen eller hittade du en mirakelkräm? Nyfiken.. =)



När är det ni flyttar och vart bär det hän? Har inte riktigt hängt med i svängarna känner jag...



Hoppas allt är bra!



Pussar o kramar!

2009-05-04 @ 08:00:26
URL: http://emelieholmberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej ! jag minsn inte riktigt vad sidan heter men om du går in på polyvore.com och söker på gladiators så hittar du dem säkert :) .

2009-05-04 @ 20:48:54
URL: http://seelmic.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så mkt :D



2009-05-04 @ 20:49:32
URL: http://seelmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0