storm

Blåser galet mycket idag. Har faktiskt inte tagit nån promenad idag. Skäms på mig, men äh, gör det imorgon. När jag vaknade imorse låg det en tidning bredvid mig. Söta Jonas hade köpt en cosmopolitan till mig igår. Så jag låg kvar under täcket och läste och åt lite dumle sådär på morgonen. Mysigt.

Imorgon ska vi på Jonas kusin Annas student. Trevligt. Men jag kommer känna mig gammal tror jag. Hela tre år sedan jag själv tog studenten. Hoppas det blir fint väder. När jag tog studenten var det sådär halvkasst väder.

Nu ska jag bort till tvättstugan! Har tvättat fyra maskiner å ändå är hela smutskorgen fortfarande full... Låt mig säga att Jonas fyller den fortare än kvickt främst med sina t-shirts och skjortor. Men jag är ju ändå hemma så mkt nu så jag kan ju lika gärna tvätta;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt det låter:)

Jag ska på saras student den 3e faktiskt! Spännande och konstigt att bege sig till dergården igen!



Kram antonia

2009-05-27 @ 19:21:16
Postat av: Bea

Hoppas att allt är bra med dig idag :D

2009-05-27 @ 23:46:35
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: lisette

Hejsan :)

tänkte berätta att jag har en outlet som jag säljer lite kläder, skor och smycken och så på :) Kan alltid ta dig en titt genom att gå in på adressen nedan..



Http://Lisettee.blogg.se/outlet



är du intresserad så skriv tillbaka till min vanliga blogg eller outlet bloggen så svarar jag så snart som möjligt.. Tack så länge..

Kramar Lisette

2009-05-28 @ 11:35:53
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0