skön måndag

Har haft en riktigt mysig helg. I fredags hade jag och Jonas vår egen kväll med middag och bio. Änglar och demoner var helt okey! Fast jag tyckte  nog bättre om Da vinchi koden,
I lördags åkte vi runt och kollade lite möbler och sånt till nya lägenheten. Det var också mysigt=) Sen samlades människor hemma hos oss och vi såg (sneglade) på eurovision och spelade spel å sånt. Very nice.

Idag är det egentligen plugga som gäller... fast först ska jag ta mig en stor skål med kellogs special´K, mjölk, skivade bananer å jordgubbar! Världens godaste frukost. Jajamen, gick upp rätt nyss.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Halloj!

allt bra med dig idag? :)

2009-05-18 @ 15:06:01
URL: http://mejx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0