puss

Igår gjorde vi stan. Vi siktade mot cortegen, men kom väl en två timmar sent haha. Hade en underbar kväll med kanske aningen mycket att dricka. Innan vi drog in satt vi här på baksida i solen och drinkade. Mysigt var det. Det var helt enkelt en bra blandning av mat, dricka, tjöt, stan och dans. Ja...

Idag ska jag sola och sedan träffa en kompis i eftermiddag. Jonas är i Italien och jag saknar honom en himla massa. Så tomt att vakna upp och inte alls träffa sin ögonsten. Den här helgen ska jag passa på att njuta av att inte behöva anpassa mig efter någon annan. Jag har t.ex redan haft en go morgon här hemma.

Jag satte mig och tänkte skriva en massa här för jag har en himla massa tankar i huvudet, men när jag väl sitter här så vill jag bara spara mina tankar för mig själv. Inser jag.
Och nu är solen hos mig så nu går jag ut!
 Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Längtar massor efter dig med. :) Ligger här och tänker på hur underbar du är och hur mycket jag älskar dig. Massor ska du veta. Pussar på dig så hörs vi imorgon! :)

2009-05-01 @ 23:36:48
URL: http://myspace.com/whyride

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0