Nu jävlar

Nu är det fredag igen! Ikväll blir det fredagsmys (i vanlig ordning) och imorgon blir det party.

Har städat å gjort fint här hemma så att man slipper göra det under helgen. Imorgon ska jag och Jonas ha en riktig mysdag med shopping och café på förmiddagen och sedan hem, slappa, grilla å festa hela natten;)
Har precis fixat naglarna också. Jag är riktigt nöjd med mina naglar nu. Naturligt fina. Får glädjas medan jag kan. I sommar när jag jobbar igen kommer de gå sönder hela tiden igen. Fast det gör inte särskilt mycket. Det är ju mest på vintern man har större behov av fräscha detaljer som fina naglar, tycker jag.

Det ska ju vara riktigt fint väder i helgen också!=) Tyvärr kan jag inte sola särskilt mycket. Började käka tabletter, för min hy har vart katastrof senaste månaderna. Då sa läkaren att man kan bli ljuskänslig så jag borde hålla mig borta från solen. Inga större problem, tänkte jag, men några veckor senare när solen faktiskt började titta fram så tänkte jag att "vafan, jag steker lite" hehe. Läkaren hade tyvärr rätt och jag får rätt ont i huden när jag vistas för mycket i solen....
Men i helgen ska jag köpa nån bra solskydd så ska nog även jag kunna hänga i solen ordentligt. Det är ju ändå det man längtar efter hela året!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0