när änglarna gråter...

Äntligen fredag=D
Idag var jag inne i stan och käkade rå fisk med brorsan och mamma. Väldigt mysigt att hänga lite med familjen och maten var helt okey den med! Gillar sushi mer och mer faktiskt.

Ikväll ska Jonas ta med mig på resturang å sedan blir det bio också- Änglar och demoner. Får se om den är något bra! Blir en supermysig kväll hursomhelst! Denna gången blir det nog ingen lip-film som Marley och jag iaf haha.






Nu ska jag göra mig iordning snabbt så ska vi åka in till stan. Är sugen på pasta idag.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Snygging! Längtar efter dig här på jobbet! ;) Puss på dig!

2009-05-18 @ 10:49:01
URL: http://www.jonasfranzen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0