fattig sista vecka

Sitter och lyssnar på lite skön musik och bara njuter av tillvaron lite. Man glömmer änna det ibland, men som student är livet (mitt ialla fall) rätt gött!.

Imorgon är det onsdag som följs utav en ledig torsdag! Då tänkte vi passa på att gå ut imorgon, när alla i hushållet ändå har sovmorgon dagen därpå. Får väl se vilka som hänger på. Folk verkar fattiga. Jag är fattig. Men med knappt en vecka tills pengarna rullar in och med en helg utan varken shopping eller utgång så ska jag nog överleva. Det ska gå. Får gå in någonstans där inträdet är gratis haha... å helst gratis öl också...
Äh ska kolla igenom mina partyväskor. Brukar faktiskt hitta en hel del cash där som man glömt bort.

Nej, nu är det dags att läsa lite inför tentan. Roande.


Kommentarer
Postat av: antonia

Jag vet hur det känns vännen..om det nu är till nån tröst! Men pubar brukar ju inte vara så dyra..har faktiskt upptäckt hur mysigt det kan va att hänga på en sån däe riktig gubbpub;) typ Bishoparms, haha. Och vill man så kan man ju alltid dra igång ett alldeles eget dansgolv framför baren!



Good Luck! Puss

2009-05-19 @ 20:16:18
Postat av: alexandra

haha ja gratis inträde e gött!=P Ja, sista veckan såhär så känner man sig inte särskilt rik ler, men det klarar vi! pussen

2009-05-19 @ 20:17:27
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: Lina van der Putten

SV: Hehe nä de tror inte jag heller

2009-05-19 @ 20:37:18
URL: http://lvdp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0