26 maj

Nu har jag äntligen kommit igång med träningen igen! Har gymmat ett par ggr nu och det känns så skönt att använda kroppen lite! Som student blir det mycket stillasittande läsning och skrivning ju. Igår tränade jag hårt på gymmet och idag simmade jag och Catia i nästan en timma. Känns bra. Ska försöka göra något varje dag. En promenad kan man ju alltid klämma in de dagar man inte tränar direkt. Kan ju inte träna muskler varje dag...

Idag är det lite plugg här hemma och sedan i eftermiddag ska jag jobba ett par timmar. Inventering... Men man får ju ob så I like it!

Nästa vecka ska vi äntligen få komma in och kolla på lägenheten. Ärligt talat, vi har ringt snubben som bor där varje dag i över en månad och han vägrar svara! Så nu får hyresvärden släppa in oss istället. Lite jobbigt med såna människor man inte kan lita på. Tänk den dagen vi ska få vår nyckel och vi inte får tag på honom?? Då blir det panik för vi måste ju tömma och städa den här lägenheten så nästa person kan flytta in här. Hehe ah... jag gillar inte sånt. Krångliga människor.

Jag e ashungrig. Ska bort å handla middag snart. Får bli tidig middag idag=)

Kommentarer
Postat av: alexandra

åhh dryg människa! har det hänt honom ngt eller? Hehe lunch kanske?=P Ja det e gött med promenader nu när det börjar bli sommar=) bara solen kunde visa sig lite mer hehe puss

2009-05-27 @ 06:06:41
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

Hoppas du får en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-27 @ 06:10:48
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0