hair

Nu är jag tillbaka på universitetet igen, min VFU är över för denna gång. Det känns otroligt segt att sitta tyst i en hörsal i tre timmar å bara lyssna och lyssna. Dessutom är det trång för benen och jag får alltid lite panik efter två timmar. Klart att det alltid är en paus också... Jag tror att nästa vecka har jag nog anpassat mig till detta igen. Just nu vill jag bara ha helg! Bara imorgon kvar och sen är den här! Denna helg ska jag nog inte ut någon av kvällarna. Jag ska bara vara hemma och ta igen mig hihi. Möjligtvis att det blir bio eller middag med älsklingen bara. 

Ikväll har jag lägenheten för mig själv. Jag har tänkt städa upp och göra det fint inför helgen, men jag har en huvudvärk som vägrar släppa. Fast jag har redan provat att vila bort den så kanske ger städningen ett bättre resultat. 

Häromdagen bestämde jag mig för att lära mig göra inbakad fläta. Det är inte såå svårt som jag har tänkt, inte omöjligt liksom. Dock krävs det nog lite mer träning för min del, men det börjar närma sig. Sen har jag också bestämt mig för att investera i en vågtång från obh-nordica. Artist wave eller nåt tror jag den heter. Den kostar ca 400 så det är det värt. Jag har alltid antingen utsläppt, rakt hår (som jag gillar mkt) eller så har jag satt upp håret i en relativt tråkig toffs. Kände att det är dags att kanske piffa upp det lite ibland och inte alltid ha samma. Bara det går fort för jag är inte den som lägger massa tid på håret vid 7-8 på morgonen.

 
Inte helt flawless, men jag börjar lära mig.                                                                       

Jag funderar bara på hur lång tid det tar att fixa hela håret med denna. 10 min hoppas jag haha=)
Nu ska jag städa undan lite. Hur smutsigt som helst efter att jag åt rostad macka efter skolan hihi. Jag älskar rostad macka med ost på. Mmm.. vem gör inte det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0