från mitt fönster

Catia sms:ade och frågade om jag skulle bli jätteledsen om vi stannade hemma idag. Dum fråga. Idag stannar vi hemma och börjar lite på våra arbeten som ska göras nu. Det är nämligen dags för mig att stiga ut till verkligheten igen. Idag är det dunderväder här. Från mitt fönster ser det nästan ut som sommar. Ska ta mig en promenad sen.

I helgen var vi på inte mindre än tre kalas! I fredags var det kalas hos Maria. Hon hade lyckats bjuda dit 38 pers till sin lilla etta haha. Alla var dock inte där exakt samtidigt. Sedan på lördag var det kalas för Maria i floda med släktingar. Då fick vi även sjunga singstar och se melodifestivalen... Vet inte vad jag ska tycka. Vad tycke ni? Vann rätt låt?
I söndags var det 50-års kalas hos en släkting till Jonas. Fast det var snarare finmiddag med femrätters, massa vin och bordsplaceringar. Jag blev ju skraj när jag hörde det för jag kände ju inte en fjärt där. Men det blev så bra så. Blev t.o.m kallas madame (på allvar). Mm.. lite lyx var det allt. Tur att man läst vett och etikett;)

Jag håller sakta men säkert på att vänja migvid min nya telefon... om det inte vore för kameran vet jag ine om jag hade vart så glad i den. Det blir rätt bra bilder. Ibörjan tog jag bara svart-vita foton, för när man tar med blixten får jag värsta pizzafejset, men nu vet jag hur man stänger av blixten så nu kan jag ta vanliga bilder haha.





Kolla in bilden på kissen! Den är så lik våran Morris så det är inte klokt.
Den är från icas reklamskylt...
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! tack du med! jodå det e bara bra med mig!

Hoppas allt är bra med dig!

Kram

Maria

2009-03-18 @ 16:19:09
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: Linda

hihi jaa:)

2009-03-18 @ 18:32:16
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sover du med pyjamas ;)

2009-03-18 @ 19:05:58
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0