The Hives are law, you are crime

Tjing tjong
Skulle vilja säga att jag har suttit å pluggat hela förmiddagen, men det har jag såklart inte. Men den del! Annars har jag faktiskt tränat här hemma. Jonas har satt ihop ett litet program till mig som jag ska följa när jag tränar hemma. Det är riktigt bra faktiskt! Kanske säger jag upp mitt gymkort...
Jag har även städat. En del. Snart tar jag ut lön, Jonas, bara så du vet;)

Har precis tagit en dusch och ska väl göra mig iordning så att jag kan plugga sista timmarna innan Jonas är klar med jobb å så. För vet ni vad? Ikväll ska vi kolla in The Hives! Yeeha! Det kommer bli en superb kväll! Förfest hos the big M.

The HivesThe HivesThe HivesThe HivesThe HivesThe HivesThe Hives



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, de är så OTROLIGA! Jag och två stycken andra här uppe körde dem hela förra förfesten och då kunde det ju inte bli annat än rätt=)!



Ta hand om dig i konsertyran gumman! pusspuss

Postat av: J

Sötnos! Saknar dig här på jobbet men snart får jag komma hem och pussa på dig! :)

2009-03-25 @ 13:53:32
URL: http://j

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0