that plupp is so dangerous

Ding dong
Nu ska jag sticka ner till banan och kolla på alla coolingar! Det är ju prova på-dag på BMX-banan idag. Det är ju helt okey väder ute ändå! Jag ska ta en promenad ner tänkte jag... vet inte egentligen vad jag ska göra där, men det känns som det är min plikt att gå ner. Plus att jag vill. Egentligen borde jag sitta å plugga. Ha!

Igår hade jag och älsklingen en jättemysig kväll. Med grönsaksdipp och film.
Mindre roligt var det när jag vaknade upp av att Myzlee hade satt nåt i halsen. Otrevligt. Hon fick upp den tillslut, men jag fick lite småpanik. Vad gör man när ens katt sätter nåt i halsen? Får nog googla lite på det ifall det händer igen. Det ironiska är att det hon satte i halsen var en säkerhetsplupp för hennes katträd... Säkerhetsplupp in my ass.... Den var ju en livsfara i sig för min lilla kissemiss.

Nä, nu blir det må bra- musik i fem minuter sen promenerar jag iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0