srotdag

Nu ska jag snart ner till solarieöarna och få lite färg. Idag har jag och Catia suttit å svurit lite åt våra hemuppgifter. De är töntiga och vi gillar dem inte alls. Idag är det torsdag och ikväll ska jag se på criminal minds och Gordons nightmare eller vad det heter. Sen är det helg!!

Imorgon ska vi in till skolan å slänga in våra papper, sen ska vi shoppa=) Sen ska jag iväg och fika med fina tjejkompisar. Alex är nere i gbg i helgen. På lördag blir det utgång. Hoppas det är fint väder.



Nu klickar jag in lite bilder. Första bilden illustrerar när vi fortfarande är i Marias lägenhet och kör Lips- på blodigt allvar.
Sen blev det trångt på golvet framför scenen! Å sen! Sen blev det riktigt trång när de börja spela! Då backade jag ett par meter.
  
 
Men det var ju synd att jag inte fick nån tydlig bild på Pelle. Men äh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0