smack

Kom hem från skolan nyss. Kan ju säga att den underbara vårkänslan jag hade igår är aningen bortsnöad. Sketmycket snö ute nu...
Jag har fortfarande inte satt igång med något av mina 4 arbeten som jag ska göra... Jag är nämligen galet skoltrött just nu. Jag har liksom stängt av det där med ansvarstänkandet och lever i min lilla bubbla där man alltid kan göra allt "senare". Jag planerade att ploppa ut ur bubblan i måndags... men det får nog bli någon gång nästa vecka, för veckan efter det så ska det vara inlämnat. Jag är aningen orolig för det eftersom vi fick tillbaka våra tentor förra veckan (den tentan som jag hade kännt mig såå nöjd efter) och jag fick "bara" ett G. Det är såklart inget fel med det, men den hade verkligen kännts så enkel. Sen kan jag ju tillägga att den var rättad av vår kursledare som har smeknamnet "IG-Per". Han ska rätta två av mina arbeten så därför är jag orolig. Men inte tillräckligt orolig för att sätta igång med dem. Jag stannar i min bubbla.

Imorgon tar jag och Catia sovmorgon och går bara på den sista föreläsningen som slutar 16. Efter det ska jag hem, käka, byta om, våga min hår och sedan ska jag och Jonas på Kalasfest hos Maria. Nice

Ah nu är mitt té klart!

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-13 @ 17:31:24
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0