Pelle Pelle Pelle

The Hives var suveräna! En toppenshow bjöd dem allt på. Jag är mycket nöj. Blev inte särskilt sent heller för de var klara innan 23! Men oj vad ont i kroppen jag har i dag. Framförallt i nacken, men även tok-träningsvärk i vaderna. Uh min nacke... Men så här är det. Det är meningen när man är på spelning att släppa loss å ha kul. Så som man inte kan göra på vanliga dansgolv. Bästa repliken som fastnade: Jag tog av mig kavajen.

Bilderna jag tog blev suddiga som få. Jag spelade även in en låt Hate to say I told you so. Fast den får jag inte in på datan så det kanske Jonas får fixa åt mig.

Fast nu krånglade sidan igen så kan inte lägga in bilderna heller. De får komma senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0