olika former av bajs

Så nu sitter jag här med mina slutuppgifter. Har redan gjort klart en av dem, Bra va? hehe nä... Det jag har skrivit är ren skit. Ordbajs, kodynga, kalla det vad du vill. Men men. vad kan hända? I värsta fall får jag göra om det eller komplettera.

Nu ska jag strax klä om och sticka ner till centrum. Ska göra en synundersökning! Jag blir så irriterad i ögonen jämt så jag tänkte att jag kanske behöver läsglasögon. Det är rätt snyggt så det gör mig inte så mkt... däremot e jag ju lite fattig så om jag har råd med brillor är ju en annan fråga. Äh

Det är skitfint väder ute nu så kanske ska jag ta en promenad ner till lerum...
Fast det är ju rätt lång egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0