Det kan du fethajja

Äntligen fredag! Tyvärr har jag dragit på mig något. Något sjukdomsaktigt. Det kom igår men jag är faktiskt redan mycket bättre. Ska slappa hela dagen så är jag frisk till kvällen. Man vill ju inte vara sjuk till helgen. Jag såg på nyheterna nyss att det skulle bli 9 grader imorgon! Galet=)

När våren kommer brukar även shoppingbegäret vakna lite extra. Jag hade tänkt köpa lite nya linnen och kjolar men så insåg jag att jag har faktiskt inte råd med särskilt mycket. Då bestämde jag mig. Det är väl bara till att sy sina egna kjolar? Man behöver nog inte vara något geni för att klara det. Så fort csn ploppar in ska jag köpa lite tyg. Det blir skoj.

Har börjat lite smått med jobbsökandet också. Så man kanske kan resa någonstans sen. I sommar ska jag och Jonas förmodligen inte åka utomlande. Men däremot så har vi fått låna Jonas farmors lägenhet på Gotland! Åh vad jag längtar! Blir väl att vi åker i juni. Innan de allra värsta getingarna kommer också hihi.

Nä, det blir en grym sommar har jag bestämt. Jobb eller ej. Men sol hade såklart uppskattats.


Sommaren är det bästa som finns

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att det e!..Men våren är inte dum heller. Gillar nästan vårförväntan mer..alltså precis innan det blir sommar och man längtar som mest! Smart att sy själv. Önskar att jag vore så duktig! Men men..har ändåså shoppingförbud nu så jag borde lära mig sy. Puss puss från fethajen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0