jag e dålig på att förklara...

Hur svårt ska det vara undrar jag? Jag har bestämt mig för att köpa en ny vårväska. Först tänkte jag mig en snygg, rätt stor i svart skinn. Men sen kände jag att nej, jag kan inte se mig sitta i gassande sol med en fet skinnväska, jag ska ha en annan. Och den ska vara fin och inte se ut som alla andra. Tyckte att fransar var snyggt, men nu är det så överdrivet.
Nu har jag bestämt att jag ska ha en rätt stor, svart väska med blommönster på. Typ små röda blommor... och med skinnhandtag. Ja, jag har en bild i mitt huvud, Problemet är att jag kan inte ens hitta en väska som liknar den jag vill ha. De enda som ens påminner om den är tygpåsar, men det vill jag absolut inte ha! Det ska vara en stabil, svart väska med blom-mönster och skinnhandtag.

Jag har letat öööverallt. Tror jag. Kollat på alla webbshoppar jag kommer på, men nej. Den finns inte. Hade jag kunnat hade jag gjort min egen. Jag vill verkligen ha den. Jag inser att jag aldrig kommer på exakt en sån som jag vill ha, för jag har nog aldrig sett en sån, men jag vill iaf hitta något liknande. Den kanske inte ens måste vara just blommig, men nåt sött mönster. Men om ni ser blommiga väskor- tänk då på mig. Tack

Och ja, jag inser att blommig väska låter megafult...
Hm... ska googla...



Okej då... bara för att jag sa att jag tittat öööverallt så hittade jag faktiskt precis en väska som är väldigt lik den jag hade i huvudet. Den kommer från Bagsandfashion och kostar typ 530 spänn. Hm den här ska jag fantisera om ett tag och sedan kanske jag slår till. Har inte råd med nåt egentligen men... Jag har lite pengar kvar sen min födelsedag. Vad tycker ni?

Äh nu händer nåt konsigt med datan så jag inte kan lägga in bild, men kolla här:
http://www.bagsandfashion.com/handvaska-0125-balencia-floral-p-1432.html

Kommentarer
Postat av: Manda

fin!:)

2009-03-19 @ 19:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0