dienstag?

Idag tonade jag mitt hår lite mörkare. Jag valde en färg som heter Kastanjebrun. Liite röda nyanser i och det tycker jag är fint. Mitt hår är fortfarande völdigt blött så jag vet inte säkert hur det blev, men jag tror det blir fint=)
Jag är ledig två dagar nu och det är hur skönt som helst. Har en massa å läsa men det är bara mysigt. Vi började vår nya kurs igår som handlar om mytologi och sagor. Myspys.

Och idag kom äntligen deklarationen! Jag har varit så rädd för att behöva betala tillbaka, men det behövdes inte. Jag får t.o.m ett par slantar. Gött! Dem pengarna går direkt till rese-sparkontot.
Nu ska jag koka ägg. Det är ju rätt nyttigt.

Kommentarer
Postat av: Amanda Björk

ja, en perfekt start på dagen helt enkelt ;D

2009-03-31 @ 22:00:14
URL: http://nolltretjugofyra.blogg.se/
Postat av: alexandra

har också tonat mitt hår mörkare=)

2009-04-01 @ 18:22:11
Postat av: alexandra

fick med tillbaka på skatten=) gött;)

2009-04-01 @ 18:23:28
Postat av: Towe

Jag har använt kastanjefärgen en gång förut och det gav en otroligt fin färg på håret! Jag blev nöjd, blev du det? :) fin blogg btw <3

2009-04-05 @ 21:03:43
URL: http://jessicatowes.blogg.se/
Postat av: Towe

Det där med gröna skiftningar har jag läst om att det beror på vilket schampoo man använder, trodde jag aldrig men det var tydligen så. Kommer inte riktigt ihåg vad det var för schampoon men det är bara att söka på google eller någonting! Hoppas du trivs med håret :) kramis!

2009-04-05 @ 21:51:39
URL: http://jessicatowes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0