wohaa

Sista dagen i skolan för den här terminen än avkarad. Vi avslutade med gruppredovisningar. Samarbetet i vår grupp hade väl gått sådär med lite sura miner, men det gick ju bra ändå. Nu är det bara två inlämningar som ska vara klara på fredag! Oah!

Vi va som sagt ute åpartajade i lördags. Hade superkul, som vanligt. Dock blev det väl kanske nån grogg för mkt, men vad gör det när det finns vatten som kan rätta till allt;)


Alltid roligt att kolla på bilderna dagen efter. Hade en hel del creepy pics kan jag lova;)

Sen i söndags hade jag och Jonas en helmysig dag med picknick utanför storan. Sen kom MAria och spelade lite minigolf med oss. Jag förlorade som vanligt. Sedan åkte vi till Jonas kusin som hade 12-årskalas=)


Trots att det gick så bra för Jonas ser han så förbannad ut? Och Maria verkar tro att allt är en komplott. Hon vann inte hon heller...;)

Kommentarer
Postat av: Gynning

Fortsatt trevlig dag!!

2009-06-03 @ 17:34:41
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: thaikalle

Fina bilder och blogg, häng med och kolla på mina söta apor

2009-06-03 @ 18:53:52
URL: http://thaikalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0