tjöt

Aja, nu är det måndag igen. Jag och Jonas var nere förut och skrev kontrakt för den nya lägenheten och valde nya golv och valde nya tapeter. Det blir nice. Det tror jag verkligen. Vi har även börjat packa här hemma. gick igenom hela garderoben igår kväll! Fyllt massa säckar med skit som vi inte behöver så vi tog även en tur till tippen.

Det är underbart väder ute. Har solat i fem minuter. Längre stod jag inte ut. Jag har nämligen blivit snor-förkyld! Min näsa rinner som nåt äckligt vattenfall. Hur kunde det bli såhär?? Jo, jag funderar om det är vad jag får betala för midsommar, när jag sprang runt barfota likt en indian. För det var precis vad jag skulle föreställa. Dock en väldigt kall indian.

 
Midsommar var nice. Mat, dricka, lite lek och sen... vem vet? Tog inte så många bilder som man kanske velat. Hade vart gött med en bra kamera, men det får duga med min mobil ändå. Orka bära runt på en extra pryl liksom. Nu ska jag snyta mig, sen ska jag plugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0