the day before the move

Shit vilken dag vi hade igår på Liseberg! Underbart väder och massa kul! Jag mådde lite illa redan innan vi åkte in så jag trodde inte jag skulle palla särskilt mycket, men jorå! Blev en hel del åka. VI åkte hemirån vid 11 och kom hem vid 23 så det blev ett par timmar, men tiden går väldigt fort på Liseberg. Min enda besvikelsa var som vanligt: Jag lyckades inte vinna nåt! Fan! haha jag som tyckte det kändes som min tur. Tog lite bilder som jag tänkte lägga upp, men insåg att vi ju har packat ner kabeln så får lägga upp dem nån annan gång!

Ja idag har vi packat som fan, vart vid tippen och käkat pizza (inte vid tippen, utan på en pizzeria hähä). Jonas skulle på nån intervju en stund nu så jag har en paus jag med. Imorgon flyttar vi!! Jag är så förväntansfull! Klockan 12 får vi nycklarna till den nya lägenheten. Tjoho!

Kan ju bidra med nån annan bild istället för Liseberg. Jonas fick ju (och gick med på) köpa-teknik-förbud efter att han köpte sin senaste mobil. Han köper löjligt mkt nya teknikprylar. Men vet ni vad han gjorde förra veckan? Jo, han köpte en MacBook! Jag har insett att det går inte att stoppa honom, det är ingen idéatt försöka längre.


Haha han ser ut som en annan barnunge. Pussigull. Men som "kompensation" för detta så öppnade han ju faktiskt ett bröllopskonto och la in lite pengar där. Så nu fylls det på varje månad... Jaja, jag förlåter dig;)

Kommentarer
Postat av: alexandra

ohh ska ni gifta er snart?=)

2009-06-30 @ 17:41:03
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh, med de datorerna är ju så sjukt snygga, så... Förstår att han är som en barnunge. XD Ha en fin kväll"!



Jag ställde förresten upp i en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan till höger om bilden, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!



Kram//Hanna

2009-06-30 @ 18:28:08
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/
Postat av: Laila

Love liseberg :)

2009-06-30 @ 18:28:42
URL: http://blog.lailaaziz.com/
Postat av: mathilda

Jag har frågestund, fråga på, en fråga eller två! :))

2009-06-30 @ 20:09:09
URL: http://tthisisreal.blogg.se/
Postat av: antonia

Hahaha, de där bilderna på jonas är helt klockrena! Som ett barn på julafton..

Kul att det var kul på liseberg! åkte du även uppochnedpå-grejerna? modig i så fall! Hoppas flytten gått prima! puss gumman!

2009-07-01 @ 18:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0