super

Har precis gjort mig iordning för lite middag hos floda-familjen. Jonas mamma fyller nämligen år idag!

Imorgon åker Jonas till sthlm för tävling så jag får leka med mina vänner. Skoj! Det blir annars så på helgerna att jag och J umgås så mkt vi kan eftersom han är borta i stort sett hela vardagarna.

Nu ska jag spela lite Super Mario 64! Superkul=)


Förresten så är det ju många som tagit studenten nu. Studenten för mig var ungefär världens störta befrielse! Jag trivdes verkligen inte under gymnasietiden. Vet inte varför egentligen. Det är väl kanske en typisk sån period som många tonåringar går igenom. Jag kände mig så vilsen och tyckte inte alls om mig själv och allt som hade med mig själv och göra. Så när Då studenten kom så fick jag chansen att ta ett kliv bort och börja om. Och det gjorde jag! Flyttade hemifrån, Skaffade nytt jobb och började plugga. Jag trivs med livet. Jag älskar det, och mig själv. =)

The middle med Jimmy eat world är en grym låt. Och jag får ett leende varje gång jag hör den låten. Lyssna. Läs texten. Du får nog också ett leende på läpparna!


Hey,
Don't write yourself off yet.
It's only in your head you feel left out,
Or looked down on.
Just try your best,
Try everything you can.
And don't you worry what they tell themselves
When you're away.

It just takes some time,
little girl, you're in the middle of the ride.
Everything, everything will be just fine,
Everything, everything will be alright.

Hey,
You know they're all the same.
You know you're doing better on your own,
So don't buy in.
Live right now.
Yeah, just be yourself.
It doesn't matter if it's good enough
For someone else.

Hey, don't write yourself off yet.
It's only in your head you feel left out,
Or looked down on.
Just do your best,
Do everything you can.
And don't you worry what their bitter hearts
Are gonna say.






Kommentarer
Postat av: alexandra

inte kul att du inte tyckte om tiden på gymnasiet=( du skulle gått med mig, jag hade faktiskt en bra tid...fast den kan inte jämföras med alléskolans senare år ler

2009-06-05 @ 18:51:53
Postat av: Ida

bra bra bra bra BRA låt :)

2009-06-07 @ 16:31:07
URL: http://idalundin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jättego låt!

Vad duktog du e på att blogga. Lär mig!



puss

2009-06-23 @ 15:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0