I´ll swim the ocean for you

aj aj aj! säger min rumpa. Den är bränd! För igår hade vi världens mysigaste dag vid havet! Stack iväg runt tio och drog hem vid fem efter att ha solat, lekt i vattnet och tjötat, käkat gott och haft det allmänt underbart! För trots allt, när den väl kommer fram så är den svenska sommaren helt underbar.


Världens sötaste Antonia


Erkänn dom steker fint!


Världens mysigaste plats plockade vi!

Så idag när Jonas har åkt bort över helgen ska jag inte passa på att träffa vänner som jag brukar. Nej, denna helg ska jag råplugga och packa för det blir lite tid för det nästa vecka, när vi flyttar=) Fast nu när jag vaknade kände jag dock verkligen för att hitta på nåt skoj, men nej, I must not.

Kommentarer
Postat av: LINA

SVAR: Tack! :)

2009-06-27 @ 17:58:04
URL: http://HTTP://LINAMATILDAOLSSON.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0