hell ye

I lördags var jag ju som sagt på bio. FIlmen var helt okey. Ganska obehaglig. När jag skulle hoppa av tåget hem på natten så var det bara jag som gick av på min station. Helt tyst och öde var det. Det kändes läbbigt. Även om man inte bli särskilt rädd när man ser på skräckfilm så blir man ändå lite nervig av det...

Igår var jag faktiskt på bio igen! Jonas ville gärna gå och då såg vi Drag me to hell.  Det var sjukt hög volym i salen så i ärlighetens namn så vet jag inte om jag blev rädd på grund av filmen eller om min hjärna skakades av det höga ljudet. Det var hur som helst mysigt att gå på bio med darling.

Idag måste jag råplugga. Jag började min ekonomikurs i måndags men har knappt läst något alls. Så idag och imorgon ska jag försöka lära mig massor! Tänk sedan när jag börjar jobba också. Blir mycket. Känns som jag tagit mig vatten över huvudet. Haha...

Så ska jag även försöka göra min outfit för på fredag också. Blir maskerad=)

Kommentarer
Postat av: alexandra

kanske bara e nåt som känns då=) ja, får väl hoppas på att jag inte ser alltför dåligt...men märker att jag ser bättre ex. på tavlan när jag får på mig ett par glasögon...men kanske inte e ngt...ja vi får se nästa vecka=) puss puss

2009-06-17 @ 20:06:45
Postat av: antonia

saknar dig sötis!! men du har fått en liten hälsning av mig på min blögg;) Puss puss

2009-06-17 @ 23:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0