YES

Så... igår var vi och införskaffade oss en ny, riktigt säng!! Senaste två åren har vi legat på en rätt hård madrass som vi så fint byggt upp på två europapallar. Det var iofs en rätt dyr och bra madrass haha, men våran nya säng e bättre! Med fjädring å allt vettu! Hade svårt att gå upp ur sängen imorse. Sängstommen köptes på ikea. Hemnes tror jag den hette. Den är söt och kommer passa ypperligt när vi  fått ordning på sovrummet. Vi hade hittat en sketsöt sänggavel på Nordika , men tyvärr var den ganska många tusenlappar för dyr för oss. Måste ju ha råd med soffa också! Den beställde vi förresten på Nordika idag! Supersnygg och skön vill jag lova. Levereras dock om 6-8 veckor!

Jonas arm känns ialla fall bättre nu säger han skönt det. Det är såklart massa synd om honom. Han kan ju inte göra nåt vettigt. Vilket i sin tur betyder att jag får göra dubbelt. Hoppas han får bli av med det sabla gipset om två veckor hihi.


Imorgon drar vi till Danmark och stannar över helgen. Jonas skulle egentligen tävla em där, men nu när han är skadad åker vi bara dit som stöd åt resten av teamet. Plus att det är väldigt mysigt att sova på hotell=) Kanske finns det några mysiga caféer eller affärer i byn (eller staden) som vi ska till!

Var på bio igår förresten! såg på Transformers 2. Lång film, men vi gillar transformers så det gjorde inget. Filmen var bra!

Kommentarer
Postat av: antonia

Hoppas ni får det skitmysigt i danmark gumman! saknar dig järnet!!

2009-07-09 @ 15:14:20
Postat av: maria

fin blogg !:D



följ gärna min blogg och läs när jag flyttar till Örebro och utbildar mej till stylist:)

http://www.mariaelisabeths.blogg.se

2009-07-09 @ 18:31:04
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0