trött

Åh idag var det svårt att kliva upp! Så skönt att ligga i sängen medan regnet smattrar utanför! Men nu är jag uppe ialla fall. Borde börja plugga med en gång, men det är så jädrans stökigt överallt så jag känner mer för att städa. Känner mig sjukt seg idag. Jag köpte rosenrot häromdagen för att bli lite piggare. Jag vet inte riktigt om det har hjälpt än, men folk har ju talat väl om det så jag får väl fortsätta och se om jag blir piggare. Nån som har testat å vet kanske?

   
En trött Terese, ett stökigt vardagsrum och en sköön säng...
Kanske blir lite småplugg i sängen med tv:n på? fast - pluggandet.

Kommentarer
Postat av: Antonia

Men vänta nu..känner jag inte igen scenariot i mittenbilden? hm..just det! Det är ju så det ser ut hos mig nu också;), haha. eller borde kanske inte skratta, snarare gråta över my mess.



Puss på dig! Du påminde mig just om städtajm.

2009-07-23 @ 13:27:29
Postat av: Tilda

Hmm, vad är rosenrot? :P

2009-07-24 @ 18:40:52
URL: http://tiildiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0