Spendera spendera!!

Idag har vart en rätt skön måndag. Efter att ha jobbat hela helgen var det skönt med lite sovmorgon! Var inne på stadsbiblioteket och lånade tjock ekonomibok och passade på att köpa kosttillskott när jag ändå var där inne i stan. Mamma skjutsade in mig efter att ha varit här på ett litet besök. Senare på eftermiddagen tog jag å Jonas bilen till elgiganten och köpte ny tv till sovrummet. Usch jag vet, spenderat väldigt mkt pengar nu på säng, soffa och tv nu. Men vi hade ju lagt undan till flytten och så som jag jobbar i sommar kommer det rulla in nya pengar på sparkontot haha;)
Spendera, spendera, så mycket som du kan!


söt=)

Imorgon ska Jonas börja jobba igen! Stackarn går runt med lite ångest haha. MEn förmig är det skönt! Äntligen lite tid för plugg! Man blir ju som fastkletade i varandra när båda är lediga.
Nu ska jag krypa ner under täcket å se på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0