sjukan

Igår ringde Jonas från sthlm och meddelade att han hade kraschat i ett hopp och skadat armen. Och det var tråkigt för annars hade det gått väldigt bra i tävlingen. Det bestämdes att han skulle vänta med att åka till sjukhuset till senare, för det kanske skulle kännas bättre sen. När han kom hem vid halv elva på kvällen så kändes armen inte alls bra så hans mamma och jag tog in honom till akuten. Väntetiden där skulle vara 4-6 timmar. Kul. Jag älskar akuten. Fatta att det bara finns ett sjukhus i hela gbg-området som har röntgen efter klockan nio på kvällen.

Ialla fall så röntgades han och han hade fått en spricka i armvecket typ och det hade samlat s blod så de var tvungna att använda "en ganska stor spruta" för att tömma. Usch! Men sen visades det att han även hade fått en spricka i benet vid tummen, så det fick gipsas.



Låt er inte luras av leendet, för han hade jätteont. Det är inte ofta man ser Jonas ha så ont:( Vi kom hem vid halv fem eller nåt imorse! Så nu går han här med gips å grejs. Sjukskriven i 4 veckor! Så nu får jag ta hand om min fästman kommande veckor.

Kommentarer
Postat av: alexandra

nej fy=( det tror jag det att han har ont...hoppas han blir bättre snart och inte har så ont. Kram!

2009-07-05 @ 18:13:20
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: antonia

Usch då..stackarn. Haha för underlägget på bordet förresten;) det är såna vi har på mitt jobb för att förhindra "olyckor"..också kallade blöjor;)



Puss och ta hand om varandra nu!!

2009-07-06 @ 20:58:36
Postat av: My J

aaawe :( jobbigt när sånt händer.

2009-07-07 @ 09:23:53
URL: http://mitsukononame.blogg.se/
Postat av: Daniel

Stackars!!!!

2009-07-07 @ 14:23:22
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0