nu har vi flyttat!!

Nu har vi flyttat! Flytten var riktigt svettig och lång, trots att vi bara skulle flytta två gator bort haha! Nu är det gjort ialla fall och här sitter jag i vårt nya sovrum och smälter. För det är ju tokigt varmt!! Men idag när jag var och lämnade Jonas i floda (han ska till sthlm och tävla igen) så fick jag låna en fläkt från hans mamma. Underbart.

En annan sak som är underbart är att vi redan fått internet! När vi beställde sa de att det skulle dröja 20-30 dagar, men icke! Jäkligt skönt! Speciellt när man pluggar distans kan jag säga!

Jag är ialla fall grymmt nöjd med lägenheten. Den är inte såå fin ännu, men vi har precis fått nytt golv i kök och sovrum och ska få nya, fina tapeter i alla rum utan vardagsrummet och nya även köksluckor. Så när allt är klart kommer det bli superfint här! Kommer säkert lägga upp lite bilder hihi=)

Just nu väntar jag på att Elvira ska bli klar så vi kan sticka till playan;) haha! Svalka sig lite!! Ska bara hitta min bikini också... Har inte packat upp så mkt än.

Kommentarer
Postat av: Laila

För roligt :) Jag har precis varit i göteborg, du då? =)

2009-07-03 @ 14:27:45
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: LInda

grattis till nya lägenheten(:

2009-07-03 @ 17:32:47
Postat av: antonia

Åh! Grattis vännen! jätteglad för er skull!!

2009-07-03 @ 17:45:23
Postat av: Laila

ja det är ju sant =) jag ska dock vara nykter hela helgen :P

2009-07-03 @ 18:36:29
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0