Morsning korsning

Igår var Daniel den snälla här med kakalborr och fixade upp vårt duschdraperi och munstycket på väggen. Kan säga att det var sååå skönt att ta en riktig dusch=)
Efter det åkte jag och min mansmänniska och tryckte i oss pizza för att sen gå på bio. Vi såg en komedi som heter Year One. Vad tyckte jag om den då? Jorå, den var väl rätt underhållande. Dock satt jag mestadels och fokuserade på att få bort ett envist popcorn-korn som hade fastnat mellan tänderna.


Se trailern så har du sett hela filmen typ


Imorgon blir det utgång för hela slanten. Vi börjar tidigt och slutar sent! Efter jobbet imorgon ska jag bara slappa så jag är pigg inför kvällen. Det var riktigt längesedan jag var ute och skakade loss. Så nu är det dags. Vi ska gå till ett relativt nytt ställen som heter Parken som ligger vid avenyn. Det sägs vara bra.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vill du ha en ny header?

Mejla mig alla bilder och all info på [email protected] så fixar jag en ny och supersnygg header till dig! :D

2009-07-31 @ 23:10:27
URL: http://hannanas.webblogg.se/
Postat av: alexandra

Så mysigt att gå på bio=) Hoppas du får roligt ikväll. Spännande att testa ett nytt ställe=) Miss you! pussen

2009-08-01 @ 09:32:46
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0