grubbel



Så varför det och när och hur
Varför finns det stjärnor, är det bara tur?
Och är vår himmel störst?
Och vilken stjärna faller först?

Jag önskar att jag sen kunde se
Vart tar ljuset vägen när man släcker det?
Jag undrar vad som sker
Om ingen orkar grubbla mer?


Nu är det inte så att jag brukar sitta hemma och lyssna på smurfhits, men det är ju en låt som jag tycker är så himla söt. Jag ville dela med mig av min favoritdel av texten, som är mot slutet av låten=)



och för er som gärna ville lyssna också

Kommentarer
Postat av: antonia

fy fan. det där var fint hjärtat<3 och vet du? jag blev faster i morse:D till en liten samuel. är så jäkla glad, men gladast är nog ändå håkan och maria! Puss puss!!

2009-07-22 @ 13:43:34
Postat av: Terese

Sv: åh Stort STORT grattis till dom!! (och dig såklart hihi) Underbart!

2009-07-22 @ 14:28:35
Postat av: emma

haah okej :D



alltbra?

2009-07-22 @ 15:42:05
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0