en ledig onsdag

Sitter och äter lite frukost. Ja, jag vet att det är lite sent men jag är ju ledig. Det är väl då man ska ta sig tid å slappa! Men nu blir det inget mer slapperi idag. Jag ska städa (litegrann), plugga och om det kommer n ån sol till balkongen ska jag sola. I eftermiddag ska jag även in till Allum och köpa strumpbyxor till lördagskvällen. Har funderat en del på hur jag ska bära min korta svarta klänning. Barbent eller strumpisar. Då kom jag på en kombo. Nätstrumpisar. Hoppas jag hittar såna jag vill ha. Vill ju inte se ut som nån liten gothare. Tror dock HM har liknande såna jag vill ha.

Sen ska jag och Jonas till Rusta och köpa duschdraperi-stång och munstyckehållare till duschen. Det sitter inget sånt uppe här och det finns inga tecken på att det någonsin gjort det. Kan ni fatta att alla som har bott här innan oss har hållt munstycket i handen när de duschat och utan duschdraperi?? Jag har gjort det i en månad nu och No more! Haha bor vi i ett I-land eller inte?

Kommentarer
Postat av: Chrissie

Tycker att du var duktig som höll ut i en månad. Jag skulle aldrig orka så länge.

2009-07-31 @ 19:30:38
URL: http://jinxedchrisie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0