hej hopp

Igår satt jag och läste ur min gamla dagbok. Galet roligt. Det känns som att läsa något som någon helt annan skrivit, från ett helt annat liv. Samidigt kände jag igen mig så väl. Man förändras otroligt mycket på några år, samtidigt som jag tror att man alltid kommer att vara samma person. Jag läste den jag hade från 15-17 år. Fick återuppleva allt som jag och mina knasiga vänner hittade på.

Idag är det fredag! Ska in till skolan strax och ha redovisning. Väldigt tråkigt. Sen blir det mysmiddag här hemma. Resten av helgen har jag inte planerat. Skulle vara kul att gå ut kanske. Får se. Nu för tiden är jag så läskigt lat när det gäller det. Man måste ta sig heela vägen in till stan i kylan. Får bli bättring på det.
Nä, nu är mitt te klart! Sen ska jag göra mig redo för skola!

Kommentarer
Postat av: emelie

Ja, herregud.. Antar att du läst böckerna som blev under högstadiet. Har också kikat i dem bland. Man förvånas ibland. Haha! Och skäms. Men jäklar va roligtvi haft!



puss hjärtat!

2009-01-11 @ 19:27:53
URL: http://emelieholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0