Falling

Första delen av min lördag bestod av klättring, då såg jag döden i vitögat inte mindre än två gånger. Denna gången var vi extra proffsiga och hyrde även kritboll för att få bättre grepp. Fast uppenbarligen gjorde det ingen skillnad för mig.

Andra delen av lördagen bestod av lite lagom festande med en tjejkompis. Tog lite fula kort som jag kanske delar med mig av senare. Vi drog till sticky, som vanligt. Tyckte dock att musiken var rätt tråkig och vi drog runt två eller tre. Det var en kul kväll. Älskade Jonas kom och hämtade oss.

Idag vaknade jag med halsont. Har haft ont i halsen typ sen oktober men det blir alltid värre när jag vart ute eller sjungit Lips. Om någon timma ska vi till Mamma i Romelanda. Hon fyller år imorgon så det blir middag och tårta. Senare i veckan fyller även bror år. 25!! Vad köper man till någon som fyller 25? Någon som vet? Ska grilla honom idag hos mamma. Någonting ska jag nog få ur honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0