The kill

Igår när jag kom hem såg jag att mina stövlar spruckit i sulan på utsidan. Fan tänkte jag då. Sen tänkte jag att det var ju synd, nu måste jag nog köpa mig ett par nya stövlar. Det gjorde jag idag. Ett par jättesöta med lite platå så man kommer upp lite från den kalla marken. Nu ska jag använda dem massa så de inte ser så nya ut. Får se om jag kan laga mina gamla också för de är ett par favoriter.

Det är farligt när man är mycket ledig för då blir man lie uttråkad och spenderar massa pengar på tv-spel å annan shopping. Idag gick vi även loss på ett surroundsound till tv:n. Jonas kopplar in det nu. Så jag antar att det blir en stanna hemma kväll. Måste ju testa såklart! Undrar om det finns några bra filmer att hyra nu. Känns ju som man sett de flesta.

Nej det blir bra med skola å jobb nästa vecka. Nu har vi inte råd att vara lediga längre. Men en bra sak som jag köpt idag på rean är ett par träningsbyxor! Nu slipper jag att träna i svettiga mysbyxor.
 
Igår la vi int lite ny musik på min ipod. Jag har nog hittat mitt nya favoritband! 30 seconds to mars. Har inte brytt mig om dem innan men skön musik. The kill är den bästa låten å den ringer i mitt huvud hela tiden. Lyssna på den säger jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0