Söndags- solens dag

Sitter och mumsar på riktigt kalla och goda vindruvor och funderar på vad det ska bli till middag. Har vart rätt duktig idag så då borde man vara duktig och äta middag också. Har dock inte varit så duktig att jag pluggat, överhuvudtaget denna helgen. Så det får bli min underhållning resten av kvällen. Om det inte kommer nåt kul på tv vill säga...

Nu har jag bokat biljetter till mig och Rebecca till Karlstad. Vi ska hälsa på Alex över alla hjärtans dag! Blir supermysigt! Emelie ska ju också med men verkar som hon kanske får komma lite senare. Det är inte lätt att pricka in en helg som passar alla fyra. Fast jag är ju ledig varje helg nu för tiden.

Kommentarer
Postat av: alexandra

LÄNGTAR! gud vad kul=D

2009-01-26 @ 00:29:42
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0