Se, du som har ögon

Första dagen på det nya året!

Nu är det väl meningen att jag ska göra någon slags utvärdering av förra året. Hm... jag skulle nästan kunna säga att de var det året när jag kände att jag äntligen fått lite ordning på mitt liv. Jag började t.ex. plugga och det var något jag var rädd att jag aldrig skulle få gjort. Ah mycket mer kommer jag väl inte ihåg från året direkt så.

Jag kan säga att jag har ganska goda tankar om 2009. Mycket bra kommer att hända då! Brorsan fyller 25 i januari. Rise Against i London i mars. Jag och Jonas ska flytta (ja vi ska hitta en fin lägenhet). Vi ska åka på en härlig resa till sommaren. Jag känner att mitt liv blir bättre för varje år så varför skulle inte 2009 vara bättre än 2008?
Mitt jul och nyårslöfte är, förutom att bli lite bättre på allt jag gör, att läsa bibeln. Jag har redan börjat. Jag tänkte först att nya testamentet räckte, men kanske att jag även läser gamla. Det är ganska intressant faktiskt, fast jag anser såklart att man måste ta bibeln med en stor nypa salt. Annars blir man ju knäpp och knäppgökar finns det redan tillräckligt av.

Eftersom det är så fint väder ska jag och en snygg kille jag vet åka till härskogen och ta en skön promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0