say what

Nu är det på gång igen. På god väg att bli sjuk. Jag vill verkligen inte. Jag tokdricker citronvatten, c-vitamin-gegga, och brusig c-vitamin. Jag ska c-vitamin-chocka min kropp frisk. Vad mer kan man göra? Kanske ska hälla i mig lite kan-jang? Men det är så jävla äckligt. Dricker hellre en flaska tequila. Fast det hjälper nog inte lika bra. Det är så jävla tråkigt att vara sjuk. Jag blir det alltid så länge också. Nej, jag vägrar. Hm ägg är väl nyttigt? Jag kanske ska äta massa ägg till frukost.

När jag blir sjuk brukar jag alltid bli så bitter och sitter då och funderar på vad jag gjort senaste dagarna för att bli sjuk. Just nu vet jag inte... I söndags tränade jag fast jag hade lite ont i halsen. Då fick jag svårt att andas och fick ge upp. Kan det vara boven? Eller kanske när jag gick den där blöta långpromenaden dagen innan? Man blir ju inte bara sjuk. Kanske någon nolla som har smittat mig.  

Träningen är i alla fall inställd idag och jag är ledig. Ska plocka och göra fint här hemma och så blir det såklart plugg. Ska nog försöka se på Wall-e också. Vi hyrde den igår, men jag somnade. Hade hört att den var så söt, men jag tyckte liksom bara att det var en robot som rulla omkring och förde oväsen. Ska ge den en andra chans. Nu ska jag steka ägg och göra grönt té.

Kommentarer
Postat av: antonia

Drick whisky kvinna;) Ett väl beprövat husmodersknep från mamma Barbro!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0