Paus

Att klättra igår var riktigt kul! Kanske en ny hobby där haha. Fast man fick ju ganska ont i händerna efter ett tag och naglarna gick sönder. Men nästa vecka ska vi nog dit igen. Och då ska vi vara ännu bättre! Jag tyckte ändå att vi var helt okey för att vara nybörjare.
Efter lättringen blev jag bjuden på middag hos brodern. Väldigt gott må jag säga. Jag fick även låna bibeln av honom som innehåller gamla testamentet också. Jag har ju bara det nya här hemma.

Maria visar vart skåpet ska stå.
Den stora bibeln! Och min fina pingvintröja som jag har på mig jämt här hemma.

Jag har tagit en liten paus i pluggandet. Jag är nog klar med allt som ska vara klart denna veckan, men jag tänkte att jag i alla fall ska börja lite smått med examinationsuppgiften. Göra grunden för den, så det blir lättare sen. Hade även tänkt tvätta, men jag hittar inte min tvätt-plupp.

Ikväll blir det fika i stan. Mysigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad kul! Vill också testa det nån gång!



Hur går bibelstudierna då;)? Ska också läsa bibeln nån gång..



Säger jag i och för sig varje år, men vill verkligen!



Massa pussar till söta Terese!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0