Minnen

I ett ganska lyckat försök i att undvika pluggandet tog jag fram en låda som jag fick med mig hem från Romelanda i julas. Med lite fotoalbum, dagböcker, tidningsklipp och sånt. Otroligt roligt att kolla igenom. Detta var prylar från när jag var barn fortfarande. Gladast blev jag (och lite rörd såklart) när jag öppnade min "hemliga låda" och fick syn på ett brev från Antonia och ett underbart TOA-halsband. TOA står för Terese Och Antonia. Vi var verkligen super-bästisar haha. Vi är fortfarande kanonbra vänner såklart! Aldrig att det halsbandet hamnar i lådan igen.


 Håll med om att det är vackert=)


Kommentarer
Postat av: Antonia

Du har rört mig till tårar..nämen Gud så fint! Det är konstigt för jag har varit en dålig bloggbesökare på sista tiden, så kunde jag inte sova så bra i natt, gick upp tidigt och satte på datorn och tänkte att jag skulle ta och kika in på din sida. och vad får jag se då om inte världens finaste inlägg (och halsband) ? ! TACK hjärtat. Du har alltid en särskild plats i mitt hjärta vet du:)



Kram från A:et i TOA:n.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0