Mineraler

Kom hem från gymmet nyss och är supertrött! Det är viktigt att dricka mycket när man tränar. När jag hade fyllt på min vattenflaska och satt min på träningscykeln tyckte jag att det droppade överdrivet mycket från flaskan. Blev en stor pöl. Jag tänkte att den måste läcka och gick ut med flaska igen. Den läckte absolut, från alla små hål som var över hela den. En liten hälsning från Myzlee. Ibland glömmer jag att fylla på hennes vatten så jag antar att detta var payback.

Igår köpte jag Isadoras mineral foundation. Har ju hört att det ska vara såå bra. Jag vet inte riktigt vad jag tycker. Den täckte väl inte super direkt, även om jag tyckte jag la på rätt mycket. Det som är bra med den är att den inte är så tjock så om man har solat å är lite brun under så täcker man inte över det fräscha. Sen andas ju huden mycket bättre med denna så kanske blir min hy liite finare om ett tag. Kan ju hoppas.


Nu ska jag och Jonas göra god kvällsmat! Sen blir det mys framför tv:n med lite gotta!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är duktig med gymmet!

Ska också sätta igång nu hade jag tänkt. Bra, ska skaffa en flaska jag också =) En utan hål.



Du får ge oss en uppdatering om mineralsaken från Isadora, har också hört att den ska vara bra men har inte trott att den täcker så bra...



Puss hjärtat!

2009-01-13 @ 12:28:50
URL: http://emelieholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0